Zadej v košíku kód Jaro24 a ušetři 15% na náušnice, řetízky, náhrdelníky a přívěsky !!!
S nákupem neváhejte, některé šperky jsou v omezeném množství.

Časté dotazy

Kolik stojí doprava?

Přepravu provádí Česká Pošta s.p. způsobem, který byl určen zákazníkem při objednávce. Při platbě převodem je cena dopravy 100,- Kč.

V případě Zásilkovny je cena dopravy 80 Kč.

Při objednávce nad 1800,- Kč je doprava Českou poštou zdarma. Při platbě dobírkou je cena navýšena o 80 Kč.

 

Je možné zboží zaslat i do zahraničí?

Ano. Podmínkou je doplatek za poštovné do dané země a platba převodem na náš účet, řeší se inviduálně formou zálohové faktury. 

(příklad pro Slovensko: faktura bude navýšena o 50 korun za poštovné + 100 korun za připsání na náš účet. K nákladům je třeba ještě přičíst poplatek, který bude stržen z Vašeho účtu za převod do zahraničí). Tyto poplatky platí i při objednání nad 1800 Kč.

 

Co je to punc?

Puncovní značky udávají a garantují ryzost, tedy poměrný hmotnostní obsah drahého kovu v předmětu nebo ve slitině. Punc je umísťován na všechny zlaté šperky, které se prodávají v České republice. Šperk se navíc před puncováním označuje odpovědnostní značkou výrobce nebo dovozce.
Punc na produkt razí instituce nezávislá na výrobci či obchodníkovi. U nás tuto funkci zastupuje Puncovní úřad. 

Vyjímku ze zákona mají zlaté šperky do 0,5 gramu, které jsou označeny pouze hodnotou ryzosti nebo číslem ryzosti ( v případě 14 karátů je toto číslo 585 ).


Poskytujete Certifikát pravosti?

Ano, ale pouze na vyžádání. Jediným zákonným dokumentem, který ručí za pravost špeků je faktura, která je přiložena v každé zásilce.


Mohu si zvolit jinou barvu snubního prstenu?

Pokud si nevyberete z naší nabídky snubních prstenů a budete chtít prsten na míru (jiná barva, odlišný počet kamenů,…), rádi vám v tomto směru vyjdeme vstříc. Cena u takového kusu bude ale individuální a rádi vám ji na dotaz sdělíme. Doba dodání tohoto prstenu na zakázku je 8 týdnů.

 

Je možné zakoupený šperk vrátit?

Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě může zákazník vrátit do 14-ti dnů bez udání důvodu. Zboží musí být nepoškozené, nepoužité, čisté v originálním nepoškozeném balení a musí obsahovat veškeré dodací doklady. V případě platby předem ( kartou nebo převodem ) je tato lhůta prodloužena na 60 dní. Pro vrácení použijte formulář pro odstoupení od smlouvy. 

 

Mám v prstenu rytinu. Mohu ho vrátit?

Ano. I prsteny s rytinou u nás lze vrátit! Vrácení je ale zpoplatněno částko cca 400,- Kč/kus, jelikož je potřeba prsten opracovat, aby mohl být nabídnut opět k prodeji.

 

Mám slevový kupón, dárkový poukaz, nebo promokód z Newsletteru. Jak a kde kód uplatnit?

Všechny slevové kódy se uplatňují v košíku. Pokud nemáte zkušenosti, připravili jsme pro Vás malý návod na uplatnění těchto kódů. Upozornění: slevy se nesčítají, na každou objednávku lze tedy uplatnit pouze jeden kód.